sâmbătă, 14 august 2010

Blogul meu devine caz international
CENZURAT DE YOUTUBE
Jurnal Tv impotriva "Ce fac jurnalisti ..."



Azi in ziarele italiene...

În urma plângerii unei televiziuni din Moldova, YOU TUBE ÎNCHIDE CONTUL FUORIONDA NEWS Din cauza unei scuipături a unei domnişoare You Tube mi-a închis contul. Acceptând cererea a postului Jurnal Tv din Moldova în care acesta invocă o presupusă încălcare a drepturilor sale de autor (absolut inexistente în imaginile din afara emisiei), alte peste 500 de videoclipuri ale mele au fost şterse. În videoclipul cu pricina apărea o foarte delicată domnişoară prezentatoare meteo, îmbracată ca o amfitrioană, care înaintea transmisiunii în direct i-a tras o mamă de scuipătură. Informată despre publicarea videoclipului de către noi, televiziunea din Moldova, în loc să ceară eliminarea singurului videoclup care i-a fost dedicat, cerere care, desigur, ar fi fost acceptată automat de către FUORIONDA NEWS (dedicat clipurilor de limbă română), a ales să-şi exprime protestul pe You Tube. O acţiune complet deplasată şi disproporţionată ce a determinat eliminarea întregului cont care conţinea peste 500 de videoclipuri.De remarcat faptul că de-a lungul anilor nu a existat nici o plângere din Italia în legătură cu videoclipurile mele, dar iată că a fost de ajuns capriciul unei televiziuni din Moldova ca întregul meu cont pe You Tube să fie închis. Am găzduit imagini de după cadru din întreaga lume. De la canalele de televiziune americane CNN şi NBC la cele ruseşti, spaniole, franceze, belgiene şi româneşti. Şi, în mod evident, imagini de după cadru din Italia. Ei bine, nimeni nu a mai reuşit să-mi omoare "întreprinderea". A fost de ajuns ca o televiziune care s-a autoproclamat prima televiziune de ştiri din Moldova să-mi dea pe gârlă 552 de videoclipuri publicate de-a lungul anilor de cercetare şi chiar filmele de familie postate pe contul meu de You Tube. Mi-au fost masacrare videoclipurile cu imagini despre lucrurile anormale din afara emisiei de pe banda Ştirilor de la Canale 5, a emisiunii Blog de la Rai 3, tot ceea ce publicasem este acum pierdut. Printre aceste cadre din afara emisiei unele aveau vizionări şi accesări record. Printre ele erau şi cel de la alegerile europene din 2009, de la canalul Tg5, despre care a scris până şi cotidianul Repubblica, sau cel cu femeia care a refuzat întrevederea cu directorul Tg4, Emilio Fede. Încet-încet voi încerca să-mi restabilesc toate videoclipurile pe blog. Serviciul şi angajamentul meu rămân nestrămutate. Este evident că dacă nu reuşiţi să desîncărcaţi majoritatea videoclipurilor mele (cele care au fost eliminate pe canalul YouTube), este din cauza faptului că acestea se aflau în contul YouTube care acum nu mai există. Pe de altă parte, a rămas valabilă programarea FUORIONDA TV pe adresa http://www.livestream.com/fuoriondatv, televiziunea de pe acest blog, care transmite 24 de ore din 24 toate videoclipurile, inclusiv cele şterse de pe YouTube. Le prezentăm scuze cititorilor noştri pentru inconvenienţele produse independent de voinţa noastră.

Niciun comentariu: